اراک - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، ارائه راهکار برای حل مشکلات اقشار آسیب‌پذیر را از مزایای سامانه ارتباطات مردمی دولت(سامد) دانست و گفت: بسیاری از مردم دارای مسائلی هستند که از این طریق با روش پیگیری آن آشنا می‌شوند.

«سعید فرخی» روز یکشنبه در مرکز سامد استانداری مرکزی در گفت و گو با ایرنا افزود:  همه مسئولان در استان مرکزی ساعاتی از ایام هفته را برای پاسخگویی به مشکلات و مسایل مختلف مردم اختصاص داده‌اند و در مدت تعیین شده با جان و دل شنونده و پیگیر موارد مطرح شده هستند.

وی  ادامه داد: حل برخی مشکلات در حوزه کاری استان مرکزی نیست و باید از خارج از استان پیگیری شود که در این خصوص نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

فرخی اظهار داشت: موراد مطرح شده در تماس‌های تلفنی استان مرکزی با سامد به مسئولان مربوطه ابلاغ می‌شود و نتایج آن از سوی کارشناسان به اطلاع تماس‌گیرندگان رسانده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در مدت حضور یک ساعت و نیم در مرکز سامد استانداری این استان به تماس‌های حدود ۲۰ نفر از مردم استان مرکزی پاسخ داد و دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.