مهاباد- ایرنا- آیین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس سردشت همزمان با سراسر کشور در سالن سینما قدس این شهرستان برگزار شد.

فرماندار سردشت روز دوشنبه در این آیین اظهار داشت: ۳۱ شهریور جزو روزهای تاریخی و برجسته ایران اسلامی محسوب می‌شود و آغاز هفته ارزشمند و یکی از قطعات درخشانی است که در تاریخ ما جلوه‌گری می‌کند.

اقصی نخشی‌پور افزود: کشور ما روزی برای دفاع از خود و جنگ علیه باطل در مقابل  رژیم بعث که تمام کشورهای دنیا در پشت صحنه حامی آن بودند، پشتیبانی جز ایمان و اراده پولادین نداشت.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی روز به روز با استمرار رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و ادامه دهندگان مکتب عاشورایی به قله های توسعه و بالندگی در خیلی از حوزه ها رسید و اکنون جزو کشورهای برتر در سطح بین الملل به شمار می آید.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از انقلاب با بمباران زن و بچه ها دوباره پلیدی های خود را به اثبات رساندند، تاکید کرد: دفاع مقدس تابلوی حماسه آفرینی‌ها، دلاورمردی‌ها و رشادت‌های زنان و مردان و رزمندگان در صحنه های دفاع علیه کفر جهانی بود تا بتوانیم در مقابل تهاجم دشمن بایستیم و پایداری کنیم.

فرماندار سردشت گفت: امروز دفاع مقدس یک دکترین جدید نظامی ایجاد کرده که  دکترین گفتمان مقاومت در حوزه های مختلف است.

در پایان از پیشکسوتان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

امروز، هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی هم آغاز شد.