تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به همراه سرمربی تیم در نشست خبری حضور پیدا کرده بود گفت: استقلال در حالی برابر الاهلی قرار می‌گیرد که شناخت مناسبی از این تیم دارد.

به گزارش ایرنا، «فرشید اسماعیلی» هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر الاهلی عربستان اظهار داشت: استقلال یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال قاره کهن است و نباید به نتایج آن در چند وقت اخیر نگاه کنیم. در بازی فردا با شناخت در برابر الاهلی حاضر خواهیم شد و کادر فنی این تیم را به خوبی آنالیز کرده است.

اسماعیلی ادامه داد: هواداران حق دارند از ما ناراحت باشند چون نتایج خوبی در بازی‌های گذشته کسب نکردیم و اثرات آن بازی‌ها بر کیفیت کار ما در لیگ قهرمانان نیز تاثیر گذاشت.

هافبک خلاق تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: الاهلی نماینده فوتبال عربستان تیم بسیار خوبی است اما ما نقاط ضعف و قوت آن را در چند روز گذشته بررسی کردیم و به دنبال آن هستیم تا با غلبه بر این تیم از گروه خود صعود کنیم. 

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و الاهلی عربستان فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود. تیم الاهلی عربستان با ۶ امتیاز از این گروه به دور بعد صعود کرده و صدرنشینی آن قطعی است. تیم الشرطه عراق نیز با ۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد. استقلال نماینده ایران  برای صعود از گروه نخست باید در دیدار فردا با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.