تهران- ایرنا- با افزایش ظرفیت‌ها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموز، امکان مدیریت حجم بالای پیام‌ها با سامانه تیکتینگ در شبکه شاد فراهم شد.

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

با توجه به گستردگی و تنوع کاربران و اهمیت بالای فرایندها در شاد، انبوهی از درخواست‌ها، سؤالات و پیام‌های متفاوت با موضوعات مختلفی در پشتیبانی شاد مطرح می‌شود. به‌منظور پاسخگویی بهتر به کاربران و افزایش رضایت مندی معلمان، مدیران، دانش آموزان و والدین و افزایش تعامل و نگه داشت کاربران در پلتفرم، سیستم تیکتینگ شاد توسعه داده‌ شده است؛ چرا که در یک‌زمان کوتاه حجم پیام‌ها و درخواست‌ها به‌قدری افزایش می‌یابد که مدیریت آن‌ها تنها با سیستم تیکتینگ شاد امکان‌پذیر خواهد بود تا علاوه بر دسترسی همیشگی به این درخواست‌ها، بدون محدودیت زمان و مکان نیز امکان پاسخگویی باشد.

در سامانه تیکتینگ شاد تمام درخواست‌ها (تیکت‌ها) از تمام کانال‌های ورودی تعریف‌شده بر روی یک بستر جامع و منسجم گردآوری، دسته‌بندی‌شده و اولویت‌بندی می‌شوند.

با استفاده از سیستم تیکتینگ شاد، عوامل پشتیبانی متفاوت، بر روی یک مسئله کار نمی‌کنند و کاربران با پاسخ‌های متعدد و متفاوت مواجه نمی‌شوند.

با توجه به این‌که برای هر کاربر یک پایگاه داده یکپارچه و ساده توسعه داده ‌شده است، عوامل پشتیبان به متون قبلی دسترسی داشته و مسیر تعاملی کاربر با پشتیبانی را بررسی می‌کنند.

ارسال پیام‌ها به صورت خودکار از بانک پاسخ، ارجاع تیکت‌های مشخص به یک واحد خاص، اعلام تیکت‌های فوری و استفاده از سیستم سوالات متداول از جمله ویژگی‌های این سیستم است.