بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: سیاه‌نمایی و سیاه جلوه دادن آینده کشور آسیبی جدی است که همه باید به صورت جدی از آن پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا احمد برادران روز چهارشنبه در نشست معاونان سیاسی فرمانداران و بخشداران استان، اظهار داشت: جوانان، به عنوان سرمایه های اجتماعی جامعه و مردم باید بدانند که کشور علیرغم همه مشکلات توانسته است توفیقات زیادی را در عرصه های مختلف بین المللی به دست بیاورد.  

وی در زمان کنونی، تامین اقتصاد و معیشت مردم را مهمترین ماموریت کارگزاران دولت برشمرد و گفت: طرح تحول سلامت، بیمه روستاییان و گازرسانی به روستاهای دورافتاده از جمله خدمات ماندگار دولت تدبیر و امید است که علیرغم وجود تمام مشکلات محقق شده است.

سمن ها محل تلاقی نظرات مردمی

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی به عنوان بهترین محل تلاقی ارائه نظرات و مشارکت های مردمی یاد کرد و گفت: فرمانداران و بخشداران استان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که هر روستا یک سمن داشته باشد.

برادران افزود: کم بودن تعداد سازمان های مردم نهاد در شهرستان ها قابل پذیرش نیست و این وضعیت باید تغییر کند

وی کار در مجموعه وزارت کشور را دارای پیچیدگی و ظرافت خاصی دانست و گفت: ماموریت ما انجام وظیفه در دو بخش نمایندگی وزارت کشور و نمایندگی دولت باید باشد.

وی خواستار تسلط یافتن اعضای جلسه بر مجموعه قوانین و مقررات، برای ارائه خدمت بهتر به مردم شد.