مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: ۴۲۶ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال به مناسبت هفته دفاع مقدس بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار عباس محمدی روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند، افزود: این بسته‌های معیشتی به همراه ۱۸۸ کارت هدیه سه میلیون ریالی پویش "ایران همدل" هدیه دفتر مقام معظم رهبری است که بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی اظهار داشت: در همین راستا نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب‌ گوجه‌فرنگی، شکر، سویا و حبوبات است که در مناطق حاشیه شهر در بین خانواده‌های کم‌درآمد توزیع شد.

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم و آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه، سپاه بیش‌از ۲ هزار و ۸۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرده ‌است.

به گزارش ایرنا، ۴۰ برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دفاع مقدس، امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

اجرای طرح محرومیت‌زدایی از روستاها، پخش بسته‌های فرهنگی‌، تشکیل محافل قرآنی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از ۳۰ نفر از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و صبحگاه مشترک نیروهای

مسلح، تجلیل و تقدیر از کادر درمانی بیمارستان، بانوان نخبه، تلاشگران عرصه صنعت و دیدار با امام جمعه و روحانیون، توزیع بسته‌های معیشتی و کارت هدیه نیز توسط اداره بهزیستی و سپاه‌پاسداران انقلاب

اسلامی بین محرومان و نیازمندان از برنامه‌های تدارک دیده‌ شده در این هفته است.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز شده و تا ششم مهرماه ادامه دارد.