تهران- ایرنا- سرمربی هیات کشتی سیرجان گفت: لیگ برتر تحت نظارت کمیته فنی تیم ملی است و آنان بهتر می‌توانند در این رقابت‌ها افراد برجسته را شناسایی و به تیم ملی دعوت کنند.

«مجتبی قنبری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون در رشته فرنگی با کشتی‌گیران قرارداد بستیم و مسابقات لیگ برتر از هشتم مهر شروع می‌شود و به کمک مسوولان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم.

وی افزود: تمرینات هر چند که در این زمان سخت بود اما کشتی‌گیران با همت و غیرت توانستند به صورت انفرادی یا گروهی در گروه‌های کم تمرینات را دنبال کنند و این اواخر با رعایت پروتکل‌ها در سالن هم تمرین داشتند.

سرمربی هیات کشتی سیرجان با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌تواند کمک خیلی بزرگی به تیم ملی کند گفت: لیگ برتر تحت نظارت کمیته فنی تیم ملی است و بهتر می‌توانند در این رقابت‌ها افراد برجسته را شناسایی و به تیم ملی دعوت کنند.

وی یادآور شد: در جلسه‌ای که در سازمان لیگ داشتیم یکی از درخواست‌ها این بود که به ما فرصت بدهند تا چند اردو را برگزار کنیم. فکر می‌کنم جز یک یا دو تیم باقی تیم‌ها مثل هم باشیم. ما وقتی برای برگزاری اردوها نداشتیم.  

قنبری گفت: مدعی قهرمانی هستیم و سال گذشته در لیگ برتر سوم شدیم. هر چند که لیاقت قهرمانی را داشتیم.