بندرعباس- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۲۷ هزار و ۴۹۵ درسنامه خودآموز برای دانش آموزان محروم از اینترنت و پوشش تلویزیونی توزیع شده است.

ایرج بیت اللهی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: گام‌های بزرگی برای اطلس دسترسی دانش آموزان به روش‌های مختلف آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی برداشته شده است.
وی بیان داشت: اطلس دسترسی دانش آموزان به انواع روش‌های آموزشی توسط اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی و با همکاری آموزگاران و مدیران مدرسه تهیه و تدوین شده است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: دوره‌های آموزشی ۶ هزار و ۵۰نفر معلم در کانال آموزشی معلمان هرمزگان متناسب با اطلس دسترسی دانش آموزان در دوره‌های آموزشی با عنوان آموزشی مهم روش‌های نوین تدریس و ارزشیابی متناسب با روش‌های حضوری و غیرحضوری انجام شد. 
بیت اللهی ادامه داد: همچنین برای سال تحصیلی ۹۹ -۱۴۰۰ تعداد ۱۷۱ محتوای آموزشی تولید و در شبکه دانش آموزی شاد بارگذاری شده است.
وی با اشاره به راهکار ۲-۱۷ سند تحول بنیادین گفت: تولید و بکارگیری محتوای الکترونیکی متناسب با نیاز و موضوع درسی دانش آموزان با استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین آموزشی بسیار مورد تاکید است.
این مسوول اضافه کرد: گسترش بهره برداری از ظرفیت آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در برنامه‌های آموزشی و تربیتی معلمان و دانش آموزان با رعایت اصول تربیتی از اهداف مهم آموزش وپرورش هرمزگان است.
وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا و تعطیلی مدرسه‌ها اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی توانسته است با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌های ویژه درون  و برون سازمانی محتواهای الکترونیکی و درسنامه های آموزشی خودآموز را باتوجه به شرایط ویژه دانش آموزان ( دسترسی و یا نبود دسترسی به اینترنت و پوشش تلویزیونی) تولید نماید.
وی اظهار امیدواری کرد: در سال تحصیلی جاری بتوانیم  با همکاری و تلاش تمامی دست اندرکاران آموزش گام‌های اساسی در جهت ارتقای یادگیری دانش آموزان و تحقق اهداف نظام آموزشی برداریم.