مهاباد- ایرنا- سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: با اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی و هماهنگی و اجرای طرح ضربتی، سه سارق خودرو دستگیر و به هفت فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ "سردار علیزاده" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مهاباد به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی و دستگیر کنند که در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار هستند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۷ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان معترف شدند، اضافه کرد: ارزش اموال سرقتی کشف شده به میزان تقریبی ۱۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ "علیزاده" اظهار داشت: در این رابطه سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد همچنین از کشف محموله قرص‌های غیر مجاز خبرداد و گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف تشدید برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی محل و با هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی موفق به کشف ۹۱۵ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز (ترامادول، متادون، قرص‌های چاقی) شدند.

وی بیان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ علیزاده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو وقرص‌های غیرمجاز و قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.