دزفول-ایرنا- امام جمعه شوش با بیان اینکه دشمن برای اقتصاد کشور نقشه دارد، گفت: دشمن در تلاش است تا مردم را خسته و کشور را از لحاظ اقتصادی به زانو درآورد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی علیزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش با اشاره به جنگ روانی و اقتصادی دشمنان علیه نظام و انقلاب افزود: راه برون رفت از مشکلات حفظ روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تکیه به نیروهای توانمند بومی و تدوام ارزش‌های دوران دفاع مقدس است که باید بیش از گذشته در جامعه ترویج پیدا کند.
علیزاده با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و فشاری که بر اقشار آسیب پذیر جامعه وارد شده است، تصریح کرد: توجه به تولید و رسیدگی به مسایل و مشکلات تولیدکنندگان و ارزش نهادن به کار و فعالیت راهکار بسیاری از معضلات است.

وی افزود: دشمنان می خواهند با فشار از طریق تحریم، مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دهند اما این توطئه آنها نیز محکوم به شکست است و مسئولان باید به فکر معیشت و رفاه حال مردم باشند.

امام جمعه شوش با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، اظهارداشت: ولایتمداری و تبعیت از ولایت از اهداف قیام امام حسین(ع) بود.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود و تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، برنامه های اربعین حسینی برگزار نخواهند شد.

علیزاده گفت: با توجه به اینکه شرایط شهرستان از نظر میزان ابتلا به ویروس کرونا مطلوب نیست در این شرایط خاص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اتخاذ تدابیر همه جانبه برای مدیریت، هدایت و کنترل شرایط بهداشتی در ایام اربعین حسینی ضروری است.

وی از مسوولان شهرستان شوش خواست تدابیر همه جانبه برای مدیریت، هدایت و کنترل شرایط را در این ایام مدنظر گیرند.

امام جمعه شوش گفت: هرگونه راهپیمایی، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت اربعین و دهه پایانی صفر با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان شوش ممنوع است.

وی با گرامیداشت ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی گفت: عزیزان ناجا در عرصه های مختلفی وظیفه دارند و خدمات فراوانی به مردم ارایه می کنند.

آیین نماز جمعه شوش با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی همچون تب سنجی، توزیع ماسک و دستکش و رعایت فاصله مناسب برگزار شد.