تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

تهران-ایرنا-دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران(مدیریت محله) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نمایشگاه «عکس محله» با توجه به محدودیت‌های یک هفته‌ای پایتخت در پی تشدید کرونا تا بهبود شرایط موجود و برای حفاظت از سلامتی مخاطبان این رویداد به تعویق افتاد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط‌ عمومی دبیرخانه ستاد مدیریت محله، این ستاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اطلاعیه مورخ ۱۲مهر استانداری تهران در خصوص ابلاغ مصوبات ستاد ملی کرونا و اعلام محدودیت‌های یک هفته‌ای تهران در پی تشدید کرونا، برای مراکز و فعالیت‌ها در استان تهران، نمایشگاه «عکس محله» تا بهبود شرایط موجود و برای حفاظت از سلامتی مخاطبان این رویداد به تعویق افتاد.

نمایشگاه آثار عکاسان منتخب شرکت‌کننده در مسابقه «عکس محله» بر اساس اعلام ستاد مدیریت محله و ایراسوگرافی قرار بود ۱۳ تا ۱۵ مهرماه در خانه گفت‌وگوی شهر برگزار شود.

دبیرخانه ستاد مدیریت محله و ایراسوگرافی ضمن عذرخواهی از شهروندان و عکاسانی که در این رویداد مشارکت کردند، اعلام می‌کنند که این نمایشگاه در اولین فرصت برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

براساس این گزارش، فراخوان مسابقه «عکس محله» با همکاری دبیرخانه ستاد مدیریت محله و گروه ایراسوگرافی از یکم شهریورماه طی برای ارسال آثار عکاسی از سراسر محله‌های مناطق ۲۲گانه شهر تهران اعلام شد که با پایان مهلت دریافت آثار در ۳۰ شهریور؛ آثار ارسالی مورد داوری قرار گرفت و ۶۶ عکس به عنوان عکس‌های منتخب برگزیده شدند.