تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: ابتلای ۵ بازیکن تیم شهرداری به کرونا و آسیب‌دیدگی چند بازیکن اصلی، دست تیم را برای رویارویی با تیم فولاد مبارکه اصفهان خالی کرده بود.

مجید تابش‌نژاد روز یکشنبه پس از باخت تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل میهمان خود فولاد مبارکه اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: تیم شهرداری ورامین به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونا ۵ بازیکن و مصدومیت چند نفر از دیگر بازیکنان، مهره‌های کاملی برای مقابله با تیم اصفهانی نداشت ولی در کل، بازی خوب و قابل قبولی از سوی هر دو تیم ارائه شد.
وی افزود: هر چند که شرایط تیم‌های والیبال لیگ برتر در صورت ابتلا بازیکنان به کرونا، برای همه یکسان بوده و همه ملزم به رعایت قانون می‌باشند ولی اگر قوانین با توجه به شرایط تیم‌ها سنجیده‌تر وضع و اجرا شود، تیم‌ها با ضرر کمتری مواجه می‌شوند.
وی تصریح کرد: بر اساس قانون، تیم‌ها با وجود ابتلاء بازیکنان به کرونا، ملزم به بازی می‌شوند که این امر، کیفیت بازی‌ها را کاهش می‌دهد، شهرداری ورامین با وجود ابتلا ۵ بازیکن به کرونا مجبور به بازی و استفاده از بازیکنان جوانی شد که تا کنون در هیچ‌ مسابقه‌ای حضور نداشتند.
وی در خصوص بازی روز چهارشنبه شهرداری ورامین با تیم سایپا گفت: از بازیکنان تیم شهرداری، تست کرونا گرفته شده و در صورت منفی بودن نتیجه و با وجود مصدومیت پاسور اصلی تیم در بازی امروز، با تمام قوا به مصاف تیم سایپا می‌رویم.
تیم والیبال شهرداری ورامین در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال که در سالن شهید گلعباسی این شهر برگزار شد، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب حریف خود فولاد مبارکه اصفهان شد.
در پایان هفته ششم لیگ برتر والیبال، فولاد سیرجان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های فولاد مبارکه و سایپای تهران رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارد.
تیم شهرداری ورامین، قهرمان فصل قبل لیگ برتر والیبال هم اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد.