تهران- ایرنا- سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: نتیجه تست کرونای ۲۱ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم مثبت اعلام شد و این افراد امکان همراهی تیم را تا دو هفته دیگر ندارند.

جمال اردستانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از بازی روز گذشته تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و سپاهان از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم تست کرونا گرفته شد و جواب آزمایش ۲۱ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی در روز جاری مثبت اعلام شد.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۳ نفر بازیکن و هشت نفر اعضای کادر فنی هستند، بیان کرد: در بازی روز گذشته تیم، پنج نفر از اعضای تیم به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ تیم را همراهی نکردند.
اردستانی بیان کرد: بر اساس قانون به دلیل ابتلای ۱۳ نفر از بازیکنان تیم والیبال شهرداری به کووید ۱۹، بازی روز چهارشنبه این تیم مقابل سایپا لغو و تمرین‌های تیم نیز به مدت دو هفته و تا طی شدن زمان قرنطینه بازیکنان لغو می‌شود.
روز گذشته تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل میهمان خود سپاهان با نتیجه سه بر ۲ تن به شکست داد در حالی که تعداد قابل توجهی از بازیکنانش بیمار بودند و خودشان خبر نداشتند.
در پایان هفته ششم لیگ برتر والیبال، فولاد سیرجان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های سپاهان و سایپای تهران رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارد.
تیم شهرداری ورامین، قهرمان فصل قبل لیگ برتر والیبال هم‌اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد.