رسول مقابلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: "علیرضا آخوندزاده" از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و "قاسم جلیلینژاد" از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰، پس فردا به سوالات مردم پاسخ میدهند.
وی اضافه کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا طی سال گذشته حدود ۵۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کردهاند که این روند دوباره آغاز شده است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجانغربی بیان کرد: در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز بیش از ۵۰ مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافتهاند که از جمله آنها مقام عالی استان، سه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار و حدود ۳۵ مدیرکل حوزه های مختلف استانداری و نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرمانداران شهرستان های مختلف شمالی و جنوبی استان هستند.
وی اظهار کرد: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در استان، پیش از این سه بار در روزهای ۲۰ بهمن سال گذشته، ۱۱ خرداد و ۱۲ مرداد امسال و همچنین مدیرکل ارتباطات میهمان این سامانه بوده و به سوالات مردم پاسخ داده است.
مقابلی ادامه داد: مردم میتوانند با شمارهگیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز سال گذشته صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.
دولت با راهاندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.