تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از اجرای طرح «پاییزه کتاب» خبر داد و گفت: کتابفروشان و کتاب‌دوستان این استان می‌توانند از یارانه و تخفیف‌های این طرح بهره‌مند شوند.

احمدرضا احسانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از طرح توزیع یارانه از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار افزایش ۲۵درصدی دارد و هر خریدار می‌تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب بخرد.

او گفت: همه‌گیری ویروس کرونا باعث آسیب به کتابفروشان و ناشران شده است که امیدواریم اجرای طرح‌های فصلی به رونق کتابفروشی‌ها و ترغیب مردم به تهیه کتاب‌هایی با صرف هزینه کمتر کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه ۱۵ کتاب‌فروشی همدان و یک کتاب‌فروشی ملایر در طرح تابستانه کتاب مشارکت داشتند گفت: این کتابفروشان برای تایید شرکت در طرح پاییزه کتاب۹۹ نیاز به  نام نویسی مجدد ندارند و با مراجعه به حساب کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

احسانی خاطرنشان کرد: نصب پوستر طرح، در ورودی و محل قابل رویت فضای کتابفروشی تا پایان پاییزه کتاب ضروری است و کتابفروشی های مشارکت کننده در این طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

کتابفروشی‌های استان می‌توانند از روز دوشنبه پنجم آبان تا ۱۵ این ماه با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir در طرح پاییزه کتاب شرکت کنند.