ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: نمایندگان استان در مرحله اول لیگ مجازی کاتای کشور در بخش دختران به یک مقام دوم دست یافتند.

اسفندیار محمودی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اولین دوره لیگ مجازی کاتای کشور، ۲ تیم از میاندوآب به‌عنوان نمایندگان استان در این رقابت‌ها حضور داشتند که در پایان هفته اول به یک مقام دوم دست یافتند.

وی گفت: تیم باشگاه حق نظری در رده سنی جوانان کمربندهای قهوه ای و مشکی با کسب پنج امتیاز تیمی و ۶۵.۵۸ امتیاز انفرادی رتبه هفتم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های انفرادی این رده سنی نارین حسن‌زاده در انفرادی اول با امتیاز ۲۱.۶۶ در رده دهم، طلا معروفی در انفرادی دوم با امتیاز ۲۱.۷۰ رتبه هفتم و عذرا علیزاده در انفرادی سوم با امتیاز ۲۲.۱ رتبه ششم کسب کردند.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت:  در رده سنی جوانان کمربندهای قهوه‌ای و مشکی، تیم حق نظری با پنج امتیاز تیمی و ۶۷.۵۴ امتیاز انفرادی رتبه پنجم را کسب کرد.

محمودی اضافه کرد: در رقابت‌های انفرادی این رده سنی و در انفرادی اول، اسرا رحمانی با امتیاز ۲۲.۵ رتبه چهارم، در انفرادی دوم زهرا ملک‌زاده با امتیاز ۲۱.۹ رتبه هشتم و در انفرادی سوم آیلین بهاری با امتیاز ۲۳.۲ رتبه دوم را از آن خود کردند.

هفته اول مسابقات لیگ مجازی بانوان با رقابت ۱۲۰ تیم شامل ۴۴۴ ورزشکار به صورت مجازی برگزار شد.