مشهد- ایرنا- دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با تشکیل و حضور تیم فوتبال کویر خواف در مسابقات لیگ دسته سه کشور، تعداد نمایندگان استان خراسان رضوی در این لیگ به چهار تیم رسید.

محسن حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این سه تیم فوتبال "شریعت نوین"، "مهاجر" و "آسمان کیان" از مشهد در لیگ دسته سه کشور حضور داشتند که "کویر خواف" به عنوان نخستین تیم شهرستانی خراسان رضوی از شهرستان خواف وارد این لیگ ملی شد.

وی ادامه داد: تیم کویر خواف به عنوان تیمی که دارای حامی مالی است وارد عرصه فوتبال شده و به زودی درباره این حامی مالی که از صنایع محلی منطقه است اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیچ تیمی از استان در لیگ های دسته دو و یک فوتبال کشور حضور ندارد و تا این لحظه به عنوان هیات فوتبال استان هیچ اطلاعی از راه اندازی و بازگشت مجدد تیم فوتبال ابومسلم به لیگ دسته یک کشور نداریم.

وی افزود: در راستای برنامه‌های توسعه‌ای هیات فوتبال خراسان رضوی، نگاه فوتبال استان فقط معطوف به مشهد نخواهد بود و تمام شهرستان‌ها باید دیده شوند لذا عوامل هیات فوتبال با حضور در شهرستان‌ها از نزدیک در جریان مشکلات فوتبال محلی قرار گرفتند از این رو می توان سال دوم فعالیت هیات فوتبال کنونی استان را سال شهرستان‌ها لقب داد.