کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: با وجود شدت تحریم ها و مشکلات و محدودیت های کرونایی، دولت برای تسهیل و رفع موانع تولید از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی البرز که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود:  فرصت ها محدود است از این رو باید زمان را غنیمت شماریم و برای تحقق اهداف، برنامه ها و وعده ها با اهتمام ویژه  وارد میدان شویم.

وی ادامه داد: استان البرز در این برهه حساس در حوزه اقتصای توفیق رشد۷۲ درصدی صادرات داشته که تا پایان سال جاری اقدامات موثرتری نیز در این زمینه رخ خواهد داد.

شهبازی گفت: بخش خصوصی البرز بسیار متعصب و کوشا بوده و حتی در بدترین شرایط اقتصادی نیز به حفظ چرخه تولید و اشتغال پرداخته است، بنابراین باید برای  کمک به این بخش و تسهیل در امور تولید، صنعت و صادرات از تمام ظرفیت های استان استفاده کرد.

وی یاد آورشد: راه اندازی نمایشگاه بین المللی یکی از مطالبه های مهم و اصلی مردم و به ویژه فعالان اقتصادی استان البرز است از این رو باید طبق آنچه وعده داده شده در موعد مقرر، محقق شود.
شهبازی با اشاره به موضوع مطرح شده از سوی اتاق بازرگانی استان البرز در خصوص قانون مالیات های مستقیم ماده ۹۱، افزود: پیگیری های لازم از سوی اتحادیه های مربوطه صورت گیرد.
وی ادامه داد: در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان البرز باید علاوه بر اعضای اصلی ستاد، نماینده رسته های شغلی حضور یابند تا در جریان مصوبات و اقدامات این حوزه قرار گیرند و در تصمیم سازی مشارکت داشته باشند.
شهبازی تاکید کرد: مصوبات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در راستای رونق و جهش تولید، صادرات و پویایی چرخه اقتصادی استان البرز  بسیار حائز اهمیت است بنابراین باید به جد اجرایی شود و کسانی که در این زمینه کوتاهی کنند مورد بازخواست قرار می گیرند.