تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن گفت: به دلیل از دست دادن چند بازیکن و ابتلای برخی از آنان به کرونا بازی را به مهرام واگذار کردیم و این شکست را جبران خواهیم کرد.

نازی طائرپور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا درخصوص دلیل شکست برابر تیم مهرام در اولین دیدار از لیگ برتر اظهار داشت: هشت ماه بازی نکرده بودیم و در اولین بازی با مهرام متاسفانه سعیده علی را به دلیل خداحافظی از بسکتبال و گلشید امیدیان را به خاطر کرونا نداشتیم. این بازیکن به مدت ۲۵ روز در قرنطینه بود و الان دوباره تست کرونا داد و پاسخ آن منفی شد.

وی افزود: همچنین سه بازیکن ما کرونا داشتند و بعد از ۲۵ روز قرنطینه در دیدار با مهرام حضور یافتند اما پیش از آن تمرین نکرده بودند و این امر هم یکی از دلایل باخت تیم ما محسوب می‌شود. جدای از آن نگین رسولی در فصل گذشته در بهمن بود اما در این فصل به مهرام پیوست و این بازیکن خوب را هم از دست دادیم. مهشید ترابی نیز در این فصل به کادر فنی تیم مهرام پیوست. هر چند بازیکنان دیگر هم خوب هستند اما کرونا و نبود بازیکنان مطرح، سبب شد تا دیدار با مهرام را واگذار کنیم.

سرمربی گروه بهمن با اشاره به اینکه  باخت برابر مهرام را جبران می‌کنیم، گفت: کوارتر اول و دوم را واگذار کردیم و کوارتر سوم و چهارم را بردیم اما در نهایت بازی را واگذار کردیم. تیم مهرام عملکرد خوبی داشت و از ما بهتر بود. بازی خیلی قشنگی بود و ما هم سعی می‌کنیم بازی‌های بعدی را ببریم و نمایش خوبی داشته باشیم.

وی درخصوص شیوه برگزاری لیگ برتر گفت: در این فصل تجربه جدیدی داشتیم و حتی فدراسیون برای برگزاری بازی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کرد. تست کرونا هم خوب بود و در کل در بازی اول مشکلی نداشتیم.

طائرپور با اشاره به اینکه در این فصل تیم‌ها خوب بسته شدند، یادآور شد: سعی می‌کنیم تا قهرمان لیگ برتر شویم. تمرینات ما زودتر از همه تیم‌ها شروع شد و تقریبا هر روز تمرین می‌کردیم و کرونا سبب شد تا متاسفانه در دیدار اول عملکرد خوبی نداشته باشیم.