تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸

کرمانشاه- ایرنا- مدیر آبفای کنگاور از مرتفع شدن مشکل کمبود و قطعی آب این شهر بعد از ۴۰ سال با حمایت مسوولان استانی خبر داد.

حبیب الله خزایی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح ۲ حلقه چاه آب شرب در روستای علی آباد که با حضور نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستانی برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چاه آب شرب علی آباد که در سال ۹۶ در اعماق ۱۲۲ و ۱۳۷ متری دچار پارگی شده بود اصلاح و به مدار بهره برداری بازگشت.

او گفت: در جهت صرفه جویی در اعتبارات باتلاش همکاران آبفا و با اعتبار و منابع داخلی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال این کار انجام شد.
مدیر آبفای کنگاور همچنین اظهار داشت: با ورود این چاه به مدار شهر، مشکل قطعی آب از ساعت ۲۳ نیمه شب به بعد در محلات بهار، پاشاخانی، خیابان امام حسین، خیابان فش، گازرخانی و بلوار عموقلی مرتفع شد.
بازدید مسوولان کنگاور از راه های روستایی 
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کنگاور در حاشیه بازدید نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه، امام جمعه و فرماندار کنگاور و برخی از مسوولان از راه روستایی نهرالدوله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به لکه گیری آسفالت محور بزرگراه کربلا، این اداره مصالح حاصل از تراش آن را در راه های روستایی کنگاور به کار گرفته که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.
روضانعلی حصاری افزود: راه روستاهای خرم آباد، کوچه، سرمست، نهرالدوله، گلبداغ، آسفالت و همچنین زیرسازی راه روستای قزوینه به جاورسینه و بردینه بطول پنج کیلومتر نیز انجام شده است.
وی اضافه کرد: همچنین مزار شهدای روستای طاهر آباد بطول ۵۰۰ متر آسفالت شده است.
کنگاور در ورودی استان کرمانشاه قرار دارد که بالغ بر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.
معبد آناهیتا مهمترین شاخصه تاریخی و گردشگری این شهرستان است که حدود سه هزار سال قدمت دارد.