بندرعباس- ایرنا- ۵۸۶ پروژه محرومیت زدایی و زیرساختی هرمزگان روز پنجشنبه با حضور رییس سازمان بسیج کشور به صورت ویدئوکنفرانسی در سراسر استان به بهره برداری رسید.

رییس سازمان بسیج کشور در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: در هفته بسیج ۲ هزار و ۸۸۷  طرح در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد که سهم هرمزگان ۵۸۶ طرح است.
سردار غلامرضا سلیمانی افزود: این طرح‌های زیرساختی شامل تامین آب آشامیدنی، راه روستایی، ساخت مسجد، مدرسه، خانه بهداشت و یا هرگونه نیازی که مناطق محروم دارند، می‌باشد.
وی بیان داشت: در مجموع امسال بسیج در زیرساخت‌ها بیش از ۱۰هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی و سازندگی در سراسر کشور اجرا کرده که تاکنون بیش از هشت هزار طرح به بهره برداری رسیده و بقیه نیز تا پایان سال افتتاح می‌شود.
رییس سازمان بسیج کشور اظهارداشت: براساس توافقاتی که با دستگاه های اجرایی و مردم صورت گرفته، طرح‌ها با مشارکت و پشتیبانی بسیج و همت گروه های جهادی بسیج در سراسر کشور انجام می‌شود.
سردار سلیمانی ادامه داد: یکی از کارهای مهم بسیج در استان‌ها، انجام طرح‌های سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق محروم است که در هر فصل به بهره برداری می‌رسد.
 فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز اظهار کرد: افتخار این را داریم که سپاه استان به عنوان ظرفیتی که در خدمت به مردم و در راستای کاهش آلام و مشکلات مردم از جمله سیل، زلزله و حوادث در کنار مردم باشد.
سردار اباذر سالاری خاطرنشان کرد: بنا داریم در کنار انجام طرح‌های محرومیت زدایی، طرح‌های مختلفی را در حوزه اشتغالزایی و مسائل زیرساختی کشاورزان و مردم در روستاها را فراهم کنیم.