تهران- ایرنا- مدیران بخش رادیو و عکس، پوستر و ماکت بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی با صدور حکمی علی بهرامی را به عنوان مدیر بخش رادیو تئاتر این دوره منصوب کرد.  

در متن این حکم آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در حوزه نمایش رادیویی، به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش رادیو تئاتر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت ها، زمینه اعتلا و ارتقاء این بخش در جشنواره تئاتر دانشگاهی فراهم شود.  

در ادامه این حکم آمده است: امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی دانشجویان و اساتید و همچنین  انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها، در انجام وظایف محوله موفق باشید.

علی بهرامی دارای مدرک کارشناسی ارشد تهیه کنندگی رادیو از دانشکده صدا و سیما است. وی همچنین کارگردانی و تهیه کنندگی چندین نمایش رادیویی از جمله گلدونه خانوم، به خوان به نام پروانه، و...را در کارنامه خود دارد.

دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران همچنین با ابلاغ حکمی پریسا عباس زاده را به عنوان مدیر بخش عکس، پوستر و ماکت این دوره از جشنواره منصوب کرد.  

 در متن این حکم نیز آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در این حوزه، به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش عکس، پوستر و ماکت بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید.  

عباس زاده دانشجوی کارشناسی ارشد کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس است.  عضویت در شورای مرکزی کانون تئاتر دانشگاه تربیت مدرس، عضو ستاد برگزاری فستیوال بین المللی سی پرفرمنس، سی هنرمند و همچنین فستیوال بین المللی رادیکال پرفرمنس موزه هنرهای معاصر از جمله فعالیت های اجرایی وی است.  

وی همچنین در بخش عکس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران موفق به دریافت"لوح تقدیر" شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تاتر دانشگاهی به دبیری مجتبی جدی از آبان ماه ۹۹ با بخش پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی(جایزه اکبر رادی) , ترجمه، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه ها و درس گفتار ها کار خود را آغاز می‌کند.