تهران-ایرنا- موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، از ناشران خواست برای تایید اطلاعات ارسالی جهت حضور در نمایشگاه کتاب مجازی، به سامانه این نهاد مراجعه کنند.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب‌ها اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، با توجه به در پیش رو بودن برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آن دسته از ناشرانی که تاکنون موفق به افتتاح حساب در بانک صادرات ایران نشده اند ضروری است با مراجعه به نزدیک ترین شعبه نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

همچنین، مجوز نشر برای حضور در این نمایشگاه باید تا پایان سال جاری معتبر باشد. زمان ثبت‌نام ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نمایشگاه کتاب مجازی 

پس از لغو نمایشگاه کتاب تهران در فروردین، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دنبال راهی برای حمایت از ناشران و بازار کتاب کشور بود و با استفاده از تجربیات حضور در نمایشگاه‌های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها، نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانفکورت که مجازی برگزار شد، تصمیم بر برگزاری نمایشگاه کتاب محازی گرفت و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را بر عهده گرفت.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، نمایشگاه مجازی کتاب ایران در آذر ماه برگزار خواهد شد.