کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اختلافات دستگاه‌های دولتی نباید مانع و تاخیر اجرای پروژه‌ها شوند، گفت: مدیرانی که مانع اجرای پروژه‌ای شوند، کنار گذاشته می‌شوند.

 به گزارش ایرنا ، علی زینی‌وند روز دوشنبه در دیدار مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان کرمان افزود: تحریم‌ها، بسته شدن درآمدهای نفتی و کاهش اعتبارات، دولت را در مضیقه‌ و سختی قرار داد، اما پروژه‌های اصلی زیرساختی کشور بر زمین نماند.

زینی‌وند تصریح کرد: هیچ فرماندار، شهردار و دستگاه دولتی حق ندارد به دلیل اختلاف نظرها، پروژه‌ای را حتی برای یک ساعت هم تعطیل کند و این مسائل باید با تدبیر مسئولان محلی حل شود. 
استاندار کرمان بر سرعت‌بخشی در گازرسانی تاکید کرد و افزود: چارچوب‌های قانونی باید محکم بسته شود که حق مردم با تغییرات مدیریتی ضایع نگردد. 

استاندار در این نشست که گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی در استان کرمان ارائه شد، ابراز امیدواری کرد: با پروژه‌های در دست این مجموعه، گازرسانی در استان به میانگین کشوری برسد. 
وی، گازرسانی در منطقه جنوب شرق کشور را از جمله مهمترین پروژه‌های حیاتی کشور دانست و بر جذب سریع اعتبارات این حوزه تاکید کرد. 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز در این دیدار گفت: شرکت گاز استان کرمان به هیچ پیمانکاری بدهی ندارد و توانسته‌ایم بودجه خوبی را برای ادامه پروژه‌های گازرسانی جذب کنیم.
منوچهر فلاح عنوان کرد: در سال گذشته با اجرای دو هزار و ۲۷۵ کیلومتر شبکه‌گذاری و خط انتقال و تغذیه در کشور معادل ۲ برابر ظرفیت و تعهد خود، توانستیم رکورد بی‌سابقه‌ای را به دست آوریم و امسال نیز با وجود تمام مشکلات حدود هزار کیلومتر خط شبکه و انتقال و تغذیه ایجاد کرده‌ایم.
وی به مشکل قاچاق سوخت در استان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ با گازرسانی‌های صورت گرفته نزدیک به ۵۱ میلیون لیتر معادل ۴۱ درصد از قاچاق سوخت مایع جلوگیری شد. 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از گازرسانی به هفت شهر و ۷۰ روستای دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.