کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: برندسازی مقبول برای شهر کرمان با ۲ ویژگی معرف هویت و اقناع مخاطب باید صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند روز چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار کرمان ابراز امیدواری کرد با همراهی این مجموعه اقدامات موثر در کرمان پایه‌ریزی شود.

وی اظهار داشت: اعضای شورای شهر کرمان با سلایق متفاوت اما فارغ از دیدگاه سیاسی کار می‌کنند.

استاندار کرمان ادامه داد: در حیطه اختیارات استان، نهایت تلاشمان را خواهیم داشت و پیگیری‌های لازم در سطح ملی و کلان را نیز انجام می دهیم. 
وی با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت شهری نیاز به تسریع امور داریم، عنوان کرد: برندسازی مقبول برای شهر کرمان با ۲ ویژگی مُعرف هویت و مورد پذیرش مخاطبان باید انجام گیرد. 

زینی‌وند در ادامه به مسئله مهم حاشیه نشینی اشاره و تصریح کرد: با عزم جدی در کنار هم، ساماندهی حاشیه‌نشینی‌ شهر را باید آغاز کنیم و در وهله نخست و فوری از گسترش دامنه آن جلوگیری کرد. 
استاندار کرمان تاکید کرد: در تخریب حاشیه‌نشینی‌های شهر باید مراقبت کرد که ابتدا سرپناهی برای ساکنان دیده شود. 
وی مدیریت مشارکت محور، مولدسازی املاک مازاد و زیباسازی شهر، تعیین تکلیف مشاغل مزاحم و طرح تفصیلی شهر کرمان را از ضرورت‌ها برشمرد. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز گفت: در حوزه گردشگری طرح دهکده گردشگری در بیاض شهرستان انار در حال مطالعه است که ورود گردشگران از سمت یزد را به این استان تسهیل می‌کند.
سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی افزود: پروژه فاضلاب شهر کرمان با ورود بخش خصوصی سرعت گرفته و در جبهه‌های مختلف در حال کار است.
وی ادامه داد: در خصوص بیمه همگانی ساختمان‌ها توافق اولیه صورت گرفته است. 
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز به تقاطع‌های غیرهمسطح شهر کرمان اشاره کرد و گفت: پل امیرکبیر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌ رسد و امیدواریم تقاطع غیرهمسطح شهدای خلبان نیز تا پایان این دوره شورای اسلامی به اتمام برسد. 
محمد فرشاد افزود: محور ارتباطی شرق به غرب شهر کرمان (محور شهید سلیمانی) ۱۶ کیلومتر آن بازگشایی شده و با توجه به کمک موثر در گره ترافیکی شهر لازم است تا هر چه سریع تر به اتمام برسد.
فرشاد درخواست کرد، تا از محل مازاد درآمدهای مالیاتی برای اجرای پروژه‌های شهر کرمان اختصاص داده شود.
شهردار کرمان نیز به ۸۲۰ میلیارد تومان درآمد شهرداری کرمان در سال گذشته اشاره داشت و گفت: درآمد امسال را بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان بسته‌ایم.
مهران عالم زاده افزود: ۲۰ درصد نیروهای شهرداری را کاهش دادیم و به سمت بازنشستگی بردیم، دوربین‌های پایش تصویری شهر کرمان نیز به ۴۳۰ عدد افزایش یافته‌اند.
وی آسفالت ۲ میلیون مترمربع از معابر شهر کرمان، نوسازی ۶۰ دستگاه اتوبوس و اضافه شدن ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمان را از برنامه‌های امسال شهرداری کرمان عنوان کرد.
شهردار کرمان از راه‌اندازی ۲۵ خانه فرهنگ مشارکتی و ۶۰ پارک، بوستان محلی و پیاده‌راه تا پایان امسال خبر داد.