سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: مشترکان استان می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» بیش از ۸۰ خدمت غیرحضوری و الکترونیکی این شرکت را دریافت کنند.

کوهسار رسولی‌تبار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشترکان کردستانی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی می‌توانند بدون مراجعه به ادارات برق استان به وسیله اپلیکیشن برق من، از بیش از ۸۰ خدمت به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این خدمات از اول آذر در اختیار مشترکان قرار گرفته است، افزود: از جمله این خدمات دریافت صورتحساب و پرداخت آن، اطلاع از برنامه‌های خاموشی، ثبت خسارت وارده به لوازم برقی و خانگی، دریافت انشعاب، درخواست آزمایش کنتور، تغییر نام کنتور یا تغییر تعرفه، شرکت در مناقصه، مزایده و استعلام کالا و خدمات و طرح شکایت است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: اپیکیشن برق من به راحتی از کافه بازار و همچنین از طریق مراجعه به سایت www.bargh-omid.ir قابل دانلود بوده و از قابلیت‌های اپلیکیشن این است که مشترکان خانگی شهری و روستایی می‌توانند میزان مصرف خود را مدیریت کرده و جزو مشترمان کم مصرف قرار گیرند و از برق رایگان(طرح برق امید) بهره‌مند شوند.

رسولی‌تبار اضافه کرد: مشترکان از طریق سایت این شرکت نیز به آدرس www.kurdelectric.ir هم می‌توانند در قسمت میز خدمت با وارد کردن شماره تلفن همراه و شناسه قبض نسبت به ثبت‌نام و طرح درخواست اقدام کنند.

وی ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را در شرایط کرونایی کنونی بسیار کمک کننده عنوان کرد و افزود: در صورتیکه مشترکان یا متقاضیان خدمت نتوانند از طریق اپلیکیشن برق من یا سایت شرکت اقدام به انجام کارهای خود کنند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان شهری و روستایی خدمات دریافت کنند، ضمن اینکه این دفاتر مکلف هستند خدمات مورد نیاز مشترکان را انجام دهند.

در حال حاضر ۶۷۲ هزار مشترک برق در کردستان از خدمات این شرکت برخوردار بوده و ضریب نفوذ برق در شهرها ۱۰۰ درصد بوده و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار جمعیت به شبکه سراسری برق متصل هستند.