اراک - ایرنا - ۲۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان مرکزی روز یکشنبه به مناسبت هفته بهزیستی ( ۱۳ تا ۱۹ آذرماه) به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع ۲۷ واحد مسکونی ۱۶ واحد برای خانوارهای دارای ۲ نفر عضو معلول و ۱۱ واحد نیز به سایر مددجویان فاقد مسکن تحویل داده شده است.

«زهرا امینی» افزود: این واحدها ۶۰ تا ۸۰ مترمربع وسعت دارند و برای ساخت به خانواده های صاحب ۲ عضو معلول، ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع تسهیلات اهدایی، ۱۵۰ میلیون ریال توسط بنیاد مستضعفان، ۱۰۰ میلیون ریال با مشارکت بهزیستی و ۵۰ میلیون ریال هم توسط خیران پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به واحدهایی که در بخش روستایی برای مددجویان بهزیستی ساخته شده، ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرد.

امینی افزود: ۲ هزار و ۲۸۴ واحد مسکونی از سال ۸۲ در قالب خودمالکی، مسکن مهر و تعاونی همزمان با آغاز نهضت ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی استان مرکزی ساخته و به آنان تحویل شده است.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.