تهران- ایرنا- رییس هیات اسکی استان تهران با اشاره به اینکه با بارش‌های متعدد برف شرایط بازگشایی این پیست برای ورزشکاران فراهم است گفت: فعالیت این مجموعه ورزشی نیازمند تایید نهایی ستاد ملی کرونا در ورزش است.

مرتضی ساوه شمشکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش های اخیر سطح این پیست را به شرایط استاندارد رسانده است.

وی گفت: با شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته فعالیت این رشته ورزشی کمتر شده چون سلامت علاقه مندان و ورزشکاران در اولویت ما است.

رییس هیات اسکی استان تهران همچنین اظهارداشت: برای ایمنی بیشتر دستگاه‌های تله کابین نیز نیازمند تایید نهایی اداره کل استاندارد استان هستیم.

وی اضافه کرد: به علت بارش ناکافی برف و ایمنی نبودن تجهیزات در پیست های آبعلی، دربندسر و شمشک هنوز تکلیف بازگشایی آنها مشخص نیست.

ساوه شمشکی همچنین در پاسخ به این سوال که برای تعرفه های جدید چه تصمیمی گرفته شده، گفت: نرخ بلیت این مجموعه همانند سال گذشته محاسبه می شود ولی با نظر اداره کل ورزش استان، تعزیرات و اداره صمت این قیمت می تواند تا ۲۵ درصد قابل افزایش باشد.

رییس هیات اسکی استان تهران افزود: با بازگشایی پیست توچال از سوی ستاد ملی کرونا، مدارس اسکی استان می تواند فعالیت خود را آغاز کنند.

مجموعه تفریحی و ورزشی توچال در شمال تهران واقع شده که تا پایان اردیبهشت ماه علاقه مندان به اسکی می توانند در آن به ورزش بپردازند.