همدان- ایرنا- «نتایج سرگیجه» نمایشی به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی است که در سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان امروز در فضای مجازی به روی صحنه رفت.

به گزارش ایرنا، نمایش «نتایج سرگیجه» یکی از هشت نمایش برگزیده در سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان است که روز چهارشنبه ساعت  ۱۱ اجرا و در صفحه اینستاگرام فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان hamedan.farhang@ برای علاقه‌مندان به این هنر اصیل به صورت زنده پخش شد. 

این نمایش کاری از هنرمندان تویسرکانی است و روایت های مختلفی از ماجرای قتل کودکی توسط پدرش بیان می کند و پدر با حیله هایی حقیقت را کتمان کرده و موجب گمراهی ذهن همه می‌شود.

در هر روایت حقیقتی برملا می‌شود و این در حالی است که پدر، ماجرا را به نحوی چیده که ابتدا همه گمان می‌کنند او بی‌گناه است؛ اما وقتی زن سابق او از راه می‌رسد همه چیز تغییر می‌کند و ... 

تماشاگران تا ۲۴ ساعت پس از هر اجرا فرصت دارند در نظر سنجی که در استوری همین صفحه قرارداده می‌شود، شرکت کرده و بر اساس میزان رضایتمندی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

میزان رضایت‌مندی مردم از نمایش‌های جشنواره، بر اساس سه معیار خوب، متوسط و ضعیف ارزیابی و نمایشی که بیشترین آرای مخاطبان را به خود اختصاص دهد به عنوان نمایش برتر از دیدگاه مردم معرفی می‌شود.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان با حضور هشت گروه نمایشی از ۱۶ تا ۲۰ آذرماه به صورت مجازی در حال برگزاری است.