مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس ۱۳۵ متهم به سرقت و جرایم دیگر را در طرح عملیاتی ثامن در مناطق حاشیه این شهر دستگیر کرد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی روز چهارشنبه در تشریح این عملیات در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هشتمین طرح عملیاتی ثامن با محوریت ارتقای امنیت شهروندان در مناطق حاشیه شهر مشهد به مدت ۱۵ ساعت اجرا شد.
وی ادامه داد: در اجرای ضربتی این طرح، مناطق از قبل شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی پاکسازی و ۱۳۵ متهم پرونده‌های سرقت و دیگر جرایم دستگیر و از ۲۳۲ فقره انواع سرقت رمزگشایی شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات ۱۳ دستگاه خودرو و ۱۳دستگاه موتورسیکلت سرقتی توقیف و به مالکان تحویل داده شد.
صارمی افزود: در اجرای این ماموریت همچنین ۳۴ پارک و بوستان محله نیز در مناطق حاشیه شهر پاکسازی و با دستگیری ۲۴ متهم به توزیع مواد افیونی ۷۶ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در شهر مشهد و به خصوص مناطق حاشیه شهر با جدیت دنبال می‌شود و شهروندان نیز ضمن توجه به توصیه های کنترلی و مراقبتی پلیس در پیشگیری از وقوع سرقتها و دیگر جرایم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

 ٢ میلیون و ٥٥٥ هزار تماس از ابتدای امسال تا نیمه مهر ماه امسال با افزایش سه درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مشهد برقرار شده‌ است.