ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی و کمک مالی به ارزش سه میلیارد ریال بین خانواده های نیازمند شهرستان در قالب طرح "شهیدقاسم سلیمانی" توزیع شد.

حسین عباسی روز جمعه در گفت و گو  با خبرنگاران افزود: یکی از طرح های مهم مبارزه با بیماری کرونا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است که با مشارکت سپاه، دانشکده علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر در خوی اجرا می شود.

وی بیان کرد: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا خیرین و واقفان این شهرستان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای مبارزه با این بیماری اهداء کرده اند.

فرماندار خوی با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا موجب تقویت امور خیرخواهانه شده است، اظهار داشت: همه گیری این ویروس با وجود آثار و خسارات زیان‌بار، فرصت‌های قابل توجهی نیز در جامعه ایجاد کرده که توسعه فعالیت‌های نیکوکارانه مردم و خیرین برای تامین معیشت نیازمندان، است.

عباسی با تأکید بر لزوم همسویی تمامی مردم و مسوولان در مواجهه با بیماری کرونا گفت: طرح‌ها و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با کرونا باید همسو و مکمل یکدیگر بوده و تداوم داشته باشد تا ضمن بهبودی شرایط موجود، بخشی از مشکلات نیازمندان نیز برطرف شود.

به گزارش ایرنا، طرح شهید قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله‌محور آغاز شده و برگزار کنندگان آن با مراجعه به درب منازل، بیماریابی انجام داده و از خانواده‌های نیازمند دست گیری می‌کنند.