بندرعباس- ایرنا- آیین تجهیز ۲۱ خانه ورزش روستایی در هرمزگان روز جمعه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان و جمعی از مسوولان برگزار شد.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان گفت: تجهیزات خریداری شده شامل میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، شطرنج، دارت و تشک تاتامی با هزینه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.
محمود رضا امیاری افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۳ خانه ورزش روستایی در هرمزگان به امکانات ورزشی مجهز شده که با تجهیز ۲۱ خانه ورزش در ۱۱ شهر استان این تعداد به ۲۲۵ مورد رسید.
وی بیان داشت: تکمیل و راه اندازی خانه ورزش روستایی یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش هرمزگان است که باید ضمن سرعت بخشیدن در روند اجرایی آن در سال آینده شاهد بهره برداری حداکثری این خانه ها باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارداشت: راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی خدمتی دیگر درجهت توسعه ورزش و ایجاد عدالت در روستاهاست؛ طرحی که با استفاده از فضاهای بلااستفاده موجود در روستاها تجهیز آن‌ها به امکانات ورزشی می‌کوشد نیازهای جوانان روستایی را بهره گیری از امکانات ورزشی برآورده کند. 

تاسیس خانه‌های ورزش طرحی نو در ترویج ورزش بین روستاییان است
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این آیین گفت: تاسیس خانه‌های ورزش طرحی نو در ترویج ورزش و ایجاد و شادابی در بین روستاییان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
سعید ناجی افزود: این طرح را وزارت ورزش با نگاه ویژه دولت به روستاها با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کشور اجرا کرد و کمک شایانی به استعدادیابی و ورزش قهرمانی بوده است. 
 وی بیان داشت: آمار تعداد روستاهای هرمزگان بسیار بالاست که با برنامه ریزی و هماهنگی لازم و همکاری دهیاران تمامی روستاهای استان از امکانات ورزشی بهره مند شوند.