ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: نمایندگان این استان در هفته اول دور برگشت لیگ مجازی کاراته در بخش کاتای مردان کشور، چهار عنوان برتر بخش تیمی از جمله ۲ مقام اولی را در رده‌های سنی مختلف کسب کردند.

اسفندیار محمودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم باشگاه حق نظری (الف) از این استان در گروه‌های نونهالان و خردسالان در گروه کمربندهای سفید، زرد و نارنجی و خردسالان در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش با ۳۰ امتیاز تیمی، هفت صدرنشینی و ۲۶۱.۷ امتیاز انفرادی به مقام نخست دست یافت.

وی اظهار داشت: باشگاه حق نظری (ب) دیگر نماینده استان نیز با ۲۵ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و کسب ۲۵۶.۸ امتیاز انفرادی در رده دوم قرار گرفت.

دبیر هیأت کاراته آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه فرهنگی ورزشی حق نظری با ۲۹ امتیاز تیمی، هفت صدرنشینی و ۲۳۹.۰۶ امتیاز انفرادی به مقام نخست رسید.

محمودی ادامه داد: در گروه کمربندهای قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان نیز باشگاه حق نظری با ۲۲ امتیاز تیمی، ۲ صدرنشینی و ۲۵۶.۳۶ امتیاز انفرادی بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان (الف) و (ب) در رده سوم جای گرفت.

وی گفت: در نتایج انفرادی و در بخش نونهالان و نوجوانان امیر داداش‌زاده با امتیاز ۲۲.۴۲ و مبین اکبریان با امتیاز ۲۲.۲۸ مقام‌های اول و محمدرضا قلی‌پور با امتیاز ۲۱.۲۸ مقام دوم را کسب کرد.

محمودی افزود: در نتابج انفرادی بخش خردسالان و نونهالان، آرمین جوانی با امتیاز ۲۱.۶۸، سینا نوری با امتیاز ۲۲.۴۶ و امیررضا مسلمان با امتیاز ۲۳.۰۸ مقام‌های اول، امیرمحمد رحیم‌زاده با امتیاز ۲۱.۵۴، آیدین بهاری با امتیاز ۲۲.۰۸ و امیررضا احمدی با امتیاز ۲۱.۴۲ مقام سوم را کسب کردند.

نمایندگان آذربایجان‌غربی در ۳ هفته نخست نیز موفق به کسب مقام‌های برتر شده بودند.