ارومیه- ایرنا- رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) خوی گفت: از ابتدای امسال و در شرایط سخت کرونایی و اوضاع اقتصادی نامناسب شهروندان، ۲ هزار و ۶۰۰ عمل جراحی مختلف در این بیمارستان انجام شده است.

ابراهیم حسن زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین از ابتدای امسال، ۱۶۵ هزار مورد معاینه مراجعان در این بیمارستان صورت گرفته که ۲ هزار و ۹۴۸ مورد آنها به بستری منجر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به واگذاری بخش درمان سازمان تامین اجتماعی کشور به شرکت هلدینگ میلاد سلامت، این سازمان تنها خریدار خدمت است بنابراین این بیمارستان به بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دهی می کند.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) خوی با اشاره به راه اندازی بخش رادیولوژی بیمارستان اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر با نبود متخصص کافی در این بخش در خوی مواجه هستیم و با این حال تمامی سعی خود را در راستای جذب متخصص رسته مربوطه برای بیمارستان در بخش رادیولوژی هستیم.

حسن زاده گفت: بخش دندانپزشکی این بیمارستان با تمامی تجهیزات و پرسنل برای شروع به کار آماده است ولی به علت شرایط کرونایی، در حال حاضر این بخش تعطیل است.

وی با اشاره به درمان بیماران کرونایی در این بیمارستان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در خوی، حتی یک مورد بستری بیمار کرونایی در این بیمارستان نیز نداشتیم و کماکان به تمامی مراجعه کنندگان ارائه خدمت می شود.

به گزارش ایرنا، بیمارستان امیر المومنین (ع) خوی توسط دولت تدبیر و امید ساخته شده و به بهره برداری رسید؛ این بیمارستان با ظرفیت ۳۲ تخت، در بخش های اورژانس، درمانگاه تخصصی، آزمایشگاه، تصویربرداری، بخش های داخلی و اطفال و زنان ، اتاق های عمل جنرال و زایشگاه ،NICU ، ICU است.