ارومیه- ایرنا- سرهنگ حسن شیخ‌نژاد با حضور علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه، اعضای شورای تامین شهرستان و فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی به عنوان رییس پلیس ارومیه منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود، افزود: نیروی انتظامی با همه توان به صورت شبانه روزی برای ایجاد و ارتقای امنیت در جامعه تلاش می کند و لحظه ای در این خصوص کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم و تعامل با دستگاه های اجرایی و شورای تامین از جمله برنامه های اصلی نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: کارکنان نیروی انتظامی در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ نیز اقدامات زیادی انجام داد و به صورت شبانه روزی به این مردم ولایتمدار خدمت رسانی می کنند.

در این آیین از زحمات سرهنگ کریم اکبری فرمانده پیشین انتظامی ارومیه که به درجه بازنشستگی نائل آمد، قدردانی شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد پیشتر فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب بود.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجانغربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.