تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: نسخه الکترونیک و طرح ۳۰۷۰ زمینه ساز ارتقاء قابل توجه خدمات سازمان تأمین اجتماعی است و معاونت درمان تأمین اجتماعی و معاونت بیمه‌ای باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای توسعه بهره برداری از سامانه در سراسر کشور اقدامات موثری انجام دهد.

به گزارش ایرنا از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه هفتگی زندگی با کرونا که به منظور بررسی اقدامات و برنامه‌های جاری این سازمان برای کنترل و کاهش عوارض بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: خرید ۱۷۵ دستگاه ونتیلاتور که براساس سطح بندی ارائه خدمات درمانی در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار داشت و می‌بایست در ماه‌های آینده خریداری شود را به زودی خریداری می‌کنیم و در اختیار بیمارستانهای تأمین اجتماعی سراسر کشور قرار می‌دهیم.

سالاری تصریح کرد: تجهیزات پزشکی مورد نیاز سازمان تأمین اجتماعی با حداکثر سرعت و از بهترین برندهای تولیدی داخل کشور خریداری می‌شود تا در زمان استفاده بتوانیم خدمات مطلوبی به جامعه تحت پوشش ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان برای کاهش مراجعات حضوری به شعب را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و گفت: به منظور پشتیبانی خدمات غیرحضوری و پاسخگویی مناسب به جامعه تحت پوشش سامانه پاسخگویی با شماره ۱۴۲۰ در اختیارجامعه قرار دارد و ظرفیت پاسخگویی این مرکز به زودی با میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

در این جلسه همچنین معاونین و مدیران واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی گزارش‌هایی درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اجرا برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا ارائه دادند.