گنبدکاووس - ایرنا - همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار امروز پنجشنبه ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس اهدا شد.

ارزش هر سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جارو برقی و ماشین لباسشویی ۱۲۰ میلیون ریال است که از محل منابع کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران تهیه گردید.

رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس دراین باره به ایرنا گفت: کمیته امداد منطقه یک و ۲ گنبدکاووس از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۶ سری جهیزیه نقدی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال به نوعروسان زیرپوشش اهدا کردند.

محمدباقرپور یادآور شد: هم اکنون نیز ۲ اداره کمیته امداد گنبدکاووس ۳۹ نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه دارند که تلاش می کنیم با تامین منابع و کمک‌ نیکوکاران تا پایان امسال آنان را با اهدای لوازم مورد نیاز راهی خانه بخت کنیم.

پارسال هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در گلستان تهیه و بین مددجویان توزیع شده بود.

کمیته امداد شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان، به دلیل جمعیت و وسعت بالا و با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به ۲ منطقه تبدیل شده تا به افزون بر ۱۳ هزار خانوار زیرپوشش با جمعیت تقریبی ۳۱ هزار نفر خدمات رسانی کند.

پنجم جمادی الاولی (امسال مصادف با ۳۰ آذر) زادروز حضرت زینب کبری (س) روز پرستار است.