ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: نمایندگان این استان در پایان اولین دوره لیگ مجازی کاتا در رده سنی نونهالان و خردسالان قهرمان کشور شدند.

اسفندیار محمودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم باشگاه حق نظری (الف) از این استان در گروه‌های نونهالان و خردسالان در گروه کمربندهای سفید، زرد و نارنجی و خردسالان آبی، سبز و بنفش آقایان با ۴۶ امتیاز تیمی، ۱۱ صدرنشینی و ۳۹۴.۷۲ امتیاز انفرادی به مقام قهرمانی دست یافت.

وی اظهار داشت: باشگاه حق نظری (ب) دیگر نماینده استان نیز با ۲۸ امتیاز تیمی، ۲ صدرنشینی و کسب ۳۸۵.۸۶ امتیاز انفرادی مقام دوم را کسب کرد.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه فرهنگی ورزشی حق نظری با ۴۳ امتیاز تیمی، ۹ صدرنشینی و ۳۶۵.۷۲  امتیاز انفرادی بعد از تیم شوتوکان FSK به مقام دوم کشور دست یافت.

محمودی ادامه داد: در گروه کمربندهای قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان نیز باشگاه حق نظری با ۳۴ امتیاز تیمی، سه صدرنشینی و ۳۸۴.۳۲ امتیاز انفرادی بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان (الف) و (ب) در رده سوم کشور قرارگرفت.

محمودی افزود: در بخش انفرادی و در نتایج هفته پایانی رده سنی خردسالان و نونهالان، آرمین جوانی و امیررضا از تیم حق نظری (الف) و آیدین بهاری از تیم حق نظری (ب) مقام اول کشور را کسب کردند، سینا نوری از حق نظری (الف) و امیررضا احمدی از حق نظری (ب) به عنوان دوم دست یافتند و امیرمحمد رحیم‌زاده از حق نظری (ب) به عنوان سوم رسید.

وی ادامه داد: در رده سنی نونهالان و نوجوانان نیز، امیر داداش‌زاده عنوان نخست دست یافت، مبین اکبریان موفق به کسب مقام دوم شد و محمدرضا قلی پور مقام سوم را از آن خود کرد.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در رده نونهالان هم محمدامین بیگی مقام اول و عرفان بیگی مقام سوم را کسب کردند.

در مسابقات لیگ مجازی کاتا علاوه بر تیم‌های داخلی، تیم‌هایی از سوئد، آمریکا، روسیه و فیلیپین نیز حضور دارند.