کرمانشاه- ایرنا- مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان روانسر گفت: حماسه نهم دی ماه از مقاطع مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران است.

حجت الاسلام صادق زارعی روز سه شنبه به ایرنا افزود: ملت ایران در این روز تاریخی برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب حماسه ماندگار ۹ دی را خلق کردند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در این روز اعلام کردند کسی که در برابر دین آنها بایستد، در مقابل تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر اظهارداشت: تلاش های دشمنان برای اسلام هراسی و خدشه دار کردن دین اسلام تمامی ندارد و در فتنه ۸۸ نیز توطئه بیگانگان برای همه آشکار بود.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه نهم دی ماه ثمره خون شهدا است ادامه داد: این روز، روز آری گفتن ملت ایران به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی گفت: این انقلاب از ابتدا تاکنون با مشکلات و سختی فراوانی همانند جنگ تحمیلی، منافقین، تحریم ها و جنگ رسانه ای روبه رو بوده است ولی به حول و قوه الهی همه این مشکلات را با سربلندی پشت سر گذاشته است.

 مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان روانسر اضافه کرد: مردم ایران در نهم دی ماه با بصیرت بالای خود بر کفر جهانی پیروز شدند و نگذاشتند که خدشه ای به انقلاب و نظام اسلامی وارد شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.