تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه منچستریونایتد معتقد است که «ادینسون کاوانی» مستعدتر از آن است که یک تعویضی تاثیرگذار در نظر گرفته شود و در ادامه تاکید کرد که همزمان با پیشروی فصل، بیشتر از مرد ۳۳ ساله اروگوئه‌ای در ترکیب اصلی بهره خواهد برد.

به گزارش ایرنا، هفت دیدار از هشت حضور کاوانی در ترکیب منچستریونایتد از زمان پیوستنش به جمع شیاطین سرخ در ماه اکتبر، به عنوان بازیکن ذخیره بوده و این در حالی است که این بازیکن در چندین دیدار جام اتحادیه انگلیس از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته است.

مرد اروگوئه‌ای در لیگ جزیره سه گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرده که پاس گلی که وی برای «برونو فرناندز» در تساوی دو بر دو یونایتد برابر لسترسیتی فراهم کرد را نیز شامل می‌شود.

در این بین، «اوله گانر سولسشر» در این خصوص گفت: بی‌شک او بازیکن ترکیب اصلی است. شما نباید بازیکنی در این سطح کیفی را در دسته‌بندی دیگری قرار دهید.

وی افزود: ما بازیکنان اصلی زیادی داریم؛ بیشتر از ۱۱ بازیکن و این موضوع در اولدترافورد طبیعی است. ما برای پست‌ها رقابت خوبی داریم و او بی‌شک در دیدارهای بیشتری در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

کاوانی در اکتبر با قراردادی یک ساله از پاری‌سن‌ژرمن راهی یونایتد شد و سولسشر می‌گوید که او هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سرمربی نروژی یونایتد افزود: در حال حاضر کاوانی به نظر چند سال دیگر پیش روی خود دارد. او تاثیر زیادی در تیم‌های قبلی خود داشته و در اینجا هم همین موضوع صدق می‌کند.

یونایتدها در حال حاضر با ۲۷ امتیاز از ۱۴ بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی جای دارند.