همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: سامانه سامد فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم مسوولان با مردم، شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.

سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در حاشیه حضور در مرکز سامد استانداری همدان در گفت و گو به خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این تماس ها بدون هیچ واسطه ای مسائل و مشکلات مردم شنیده شده و مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: دغدغه های مردم در بخش های مختلف به ویژه در زمینه اشتغال، دریافت تسهیلات، مسائل و مشکلات آنها با نهادهای خدمات رسان به خصوص شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در زمینه کاربری زمین در سامانه سامد مورد بررسی قرار می گیرد.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان ادامه داد: همچنین در این تماس های تلفنی پس از شنیدن مشکلات و درخواست های مردمی و مدیران دستگاه های اجرایی را پشت خط آورده و با کنفرانس تلفنی، دستور کتبی حل و فصل، پیگیری تا رفع مشکل داده می شود.

شاهرخی اظهار داشت: علاوه بر این کارمندان اداره کل بازرسی استانداری همدان این موارد را یادداشت کرده و بلافاصله بعد از پایان تماس ها و گفت و گوهای تلفنی، تا حصول نتیجه آنها را پیگیری می کنند. 

وی با بیان اینکه برنامه حضور در سامانه سامد به صورت ماهیانه دنبال شده و تا پایان سال چهار مورد گفت و گوی تلفنی با مردم برقرار می شود گفت: امروز با حضور در سامانه سامد موفق به برقراری تماس تلفنی و شنیدن درخواست های ۴۰ تن از شهروندان استان شدیم که بیشتر مشکلات آنها رفع شد.

استاندار همدان یادآوری کرد: علاوه بر این برنامه دیدار حضوری استاندار با مردم در جریان است که به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از تجمع، مراجعه کنندگان به جای گروهی فرد به فرد مراجعه و مشکلات خود را مطرح می کنند.

سید سعید شاهرخی استاندار همدان روز چهارشنبه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در محل استانداری همدان به مدت حدود ۲ ساعت به سئوال ها، مطالبه ها و درخواست‌های شهروندان پاسخ داد.