همدان- ایرنا- نمایشگاه عکس «روزی که سردار آمد» روایتی مصور از سفر یک روزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همدان، در فضای مجازی برگزار شد.

"سردار سلیمانی ۴ مرداد ۱۳۹۷ به منظور شرکت در یادواره شهدای عملیات رمضان سفری یک روزه به همدان ‌داشتند."

به گزارش ایرنا، نمایشگاه «روزی که سردار آمد» از امروز(شنبه) در صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برای علاقه‌مندان قابل دسترسی و بازدید است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این نمایشگاه ۳۰ اثر از "محمدامین نجفی" عکاس خبری همدان به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به صفحه اینستاگرام و کانال آپارات اداره کل به نشانی Hamedan.farhang@ مراجعه کنند.

یادواره شهدای استان همدان در عملیات رمضان و وداع با پیکر دو شهید تازه تفحص شده، ۴ مرداد ۱۳۹۷ در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد که سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان و سخنران ویژه این یادواره بود.

سردار شهید سلیمانی در سخنرانی تاریخی خود در این یادواره گفت که رئیس‌جمهور آمریکا در جواب رئیس‌جمهور ما مطالب سخیفی را (در توئیتر) بیان کرده، آقای ترامپ، شان رئیس‌جمهور ما نیست که جواب تو را بدهد من به عنوان یک سرباز جواب تو را می‌دهم، از آن چه فکر کنید به شما نزدیکتریم، یادتان باشد طرف حساب شما من هستم و نیروی سپاه قدس نه تمام نیروهای مسلح.

حاج قاسم همچنین خطاب به ترامپ افزود: بدان ما ملت شهادتیم ، ملت امام حسینیم ، حوادث سختی را پشت سر گذاشته ایم؛ بیایید ، ما منتظر شما هستیم.