تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قائل هستیم اما سپاهان در این مسابقه شایسته شایسته پیروزی و سه امتیاز بود.

به گزارش ایرنا؛ «سروش رفیعی» پس از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و حیف که گلی نداشت.

وی افزود: با تمام احترامی که برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قائل هستم اما سپاهان در این مسابقه شایسته شایسته پیروزی و سه امتیاز بود.

بازیکن سپاهان خاطرنشان کرد: همیشه سعی می‌کنم بهترین نمایش‌ها را به اجرا بگذارم و فکر می‌کنم امروز دستورات کادر فنی را به طور کامل به اجرا گذاشتم.

رفیعی تصریح کرد: محرم نویدکیا همواره به بازیکنان سپاهان توصیه می‌کند در هر مسابقه برای پیروزی پا به میدان بگذارند و تلاش کنند تا تیم برتر باشند.

وی تاکید  کرد: اشکان خورشیدی قضاوت خیلی خوبی را داشت و در تمام‌ صحنه‌ها حضوری فعال داشت و به نظر هر دو تیم رضایت داشتند.

بازیکن سپاهان در پایان گفت: در بازی‌های آینده انگیزه بیشتری خواهیم داشت تا در پایان فصل به مقام شایسته‌ای دست پیدا کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل به اتمام رسید. این سومین تساوی متوالی مدافع عنوان قهرمانی بود تا سرخ‌ها بی‌زهرتر از همیشه به استقبال شهرآورد پایتخت بروند.