کرمان - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما به سپهبد شهید سلیمانی بسیار مدیون هستیم گفت: استقلال و امنیت کشور، آرامش و عزت ما میراث ماندگار سردار دلها و همه افرادی است که در کنار این بزرگوار تلاش کردند.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی شامگاه چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان و در جمع خبرنگاران افزود: دلتنگی ما موضوع مهمی است و حاج قاسم همیشه پیش ما و ما پیش حاج قاسم هستیم و این عزیز را فراموش نمی‌کنیم و راهش را ادامه می دهیم.

وی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم خون این شهید و دیگر خون های مطهر بدون قصاص بماند، ولی مهمتر ادامه راه و هدف های بزرگ نورانی ایشان است که نباید روی زمین ناقص بماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مهم پرچمی است که به اهتزاز درآمده که نمی گذاریم روی زمین بیفتد و همراه آن هستیم و راه حاج قاسم را ادامه می دهیم و همه مردم در این مسیر هستند.

وی ادامه داد: حاج قاسم خودش، تاثیراتش و میراثش باقی می ماند و انتقام خون این شهید در موقعیت خودش انجام می شود.

سردار سرلشکر پاسدار سلامی همچنین با حضور بر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نثار فاتحه نسبت به مقام شامخ این شهید و سایر شهدا ادای احترام کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای شرکت در اجلاسیه نهایی سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر کرده است.