زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: "ستاره‌های بی‌نشان" ویژه‌ی کودکان و نوجوانان برای پاسداشت تلاش‌های مدافعان سلامت و کادر درمان از سوی کانون پرورش فکری برگزار می‌شود که گروه‌های هدف می توانند در این رویداد شرکت کنند.

علیرضا نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس فراخوان مهرواره "ستاره‌های بی‌نشان" علاقه‌مندان می‌توانند با موضوع‌های "دوستت دارم قهرمان"، "قهرمان این روزهای من"، "لبخند یک فرشته"، "پروانه‌های سپید"، "فرشته‌های بیدار"، "خط مقدم مهربانی"، "دست‌ها را باید شست" و "ماسک من، لبخند تو" به خلق اثر بپردازند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در بخش "نقاشی" گروه‌های سنی مثبت چهار نوباوه، ۷+ نوخوان، ۹+ نونهال، ۱۱+ نونگاه و ۱۵+ نوجوان (تا ۱۸ سال) می‌توانند با تکنیک آزاد و اندازه دلخواه خود اثر هنری خلق و از آن با گوشی تلفن همراه با کیفیت خوب عکس بگیرند و ارسال کنند.

این مسوول ادامه داد: در بخش "عکس" نیز گروه‌های سنی مثبت هفت نوخوان، ۹+ نونهال، ۱۱+ نونگاه و ۱۵+ نوجوان (تا ۱۸ سال) می‌توانند عکس‌هایی را که با دوربین یا گوشی تلفن همراه خود ثبت کرده‌اند با فرمت jpg و حداکثر حجم یک مگابایت ارسال کنند.

وی اظهار داشت: در همین حال در بخش "شعر و داستان" نیز علاقه‌مندان گروه‌های سنی ۱۱+ نونگاه و ۱۵+ نوجوان (تا ۱۸ سال) می‌توانند در تمام قالب‌های شعری آثار خود را ارسال و در بخش داستان کوتاه نیز ۲۵۰ کلمه (یک صفحه A۴) در قالب فایل ورود " word" با فونت Bnazanin ۱۴ ارسال کنند.
یادآوری می‌شود علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره که هم‌زمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) و گرامی‌داشت روز پرستار منتشر شده، تا ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه کانون مجازی به نشانی kpf.ir فرم مورد نظر را تکمیل و به همراه آثار خود در بخش "مهرواره ستاره‌های بی‌نشان" بارگذاری کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خاطر نشن کرد:  این رویداد در چهار قالب ادبی و هنری نقاشی، عکس، شعر و داستانک (فلش فیکشن) برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

گفتنی است، هم اکنون ۳۰ مرکز این کانون شامل ۱۶ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، ۱۳ کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک کتابخانه پستی در این استان فعالیت می کند.