به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، گزارش عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران امروز یکشنبه (٢١ دیماه) برای نخسین بار منتشر شد.
در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری آمده است: پیرو اعلام انتشار گزارش عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران، جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ منتشر شد.
این گزارش نشان می دهد در مجموع ۱۳۱ شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به ۹۸ درصد آنها پاسخ داده شده است.
سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله ۱۱۳ مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۱۸ مورد گزارش شده است.
مسافران می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.