قم-ایرنا- آیین تکریم و معارفه حجج اسلام رضا عزت زمانی و مرتضی شعبان زاده مدیران کل سابق و جدید تبلیغات اسلامی قم، روز یکشنبه با حضور مدیرحوزه های علمیه و رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در این آیین، اظهار کرد: هدف گذاری تبلیغات اسلامی قم در دوره جدید نیز مانند گذشته عمل به منویات مقام معظم رهبری در عرصه های دینی و فرهنگی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی شعبان زاده افزود: مشکلات و گره های استان باید در قالب تعاملات نظام مند کاهش یابد.

وی یادآور شد: در دوران مدیریت مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی قم، این نهاد از حاشیه و انزوا خارج و به متن امور وارد شد.

شعبان زاده ادامه داد: انتظار به جایی که رهبر معظم انقلاب در پیشرانی و کانون اصلاحاتی بودن قم در تحولات کشور  دارند در دوره جدید باید تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: تقویت ارتباط عمیق و همیشگی با حوزه علمیه، جبهه انقلابی ها، زائران داخلی و خارجی و تعامل با دستگاه های اجرایی جهت گیری های اصلی این اداره کل در دوره جدید خواهد بود.

شعبان زاده گفت: حل مشکلات ساختاری و اجتماعی موجود در قم با تلاش یک دستگاه حل نمی شود و باید تمام دستگاه های مسئول پای کار بیایند.

وی اظهار داشت: اصلاح سیما و چهره عمومی و ظاهری قم با مشارکت جبهه مردمی انقلاب و دستگاه های اجرایی به صورت جدی دنبال خواهد شد.

به گفته شعبان زاده، ما در حمایت از جریان انقلابی و تضعیف جریان معاند در قم کوتاه نخواهیم آمد و این مساله را هم کاملا شفاف و صریح بیان می کنیم.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی قم نیز اظهار داشت: فعال کردن ظرفیت های حوزه در جبهه تبلیغ و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی جهت گیری اداره کل تبلیغات اسلامی قم طی ۲ سال گذشته بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی افزود: در مدت ۲ سال خدمت در قم مدیر حوزه های علمیه بستر مطلوبی برای همکاری در عرصه تبلیغ به وجود آورد.

وی یادآور شد: حضور پرشور برای خدمتگزاری به مبتلایان کرونا اوج فعالیت های جهادی طلاب حوزه علمیه قم در یک سال گذشته بود.