«احسان شهابی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسناد و مدارک مربوط به این دیدارها و روند پیگیری مسایل و مشکلات مطرح شده از جانب ۷۳ دستگاه اجرایی استان به اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان ارسال شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع مشکلات و مطالبات ارائه شده مردم، یک هزار و ۱۶۹ مورد آن عملیاتی و انجام شده است، افزود: یک هزار و ۷۲ مورد آن در قالب مشاوره و راهنمایی انجام و ۱۹۹ مورد نیز پس از بررسی و پیگیری بایگانی شده و ۶۸۳ مورد نیز در دست پیگیری و اقدام است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان تصریح کرد: جلسات مربوط به دیدار حضوری و ملاقاتهای مردمی مدیران اجرایی استان همدان همگی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و نطارت بر حسن اجرای دستورالعمل ها برگزار شده که این روند برای سه ماهه چهارم سال جاری نیز در دستور کار قرار دارد.
به گفته شهابی، مرکز سامد(سامانه ارتباط مردمی با دولت) استان همدان نیز به منظور حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به مطالبات به صورت برنامه ریزی شده فعال است به نحوی که معمولاً در هر فصل علاوه بر استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل ستادی استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی، فرمانداران و شهرداران تابعه استان نیز در این مرکز حاضر میشوند.