ارومیه- ایرنا- مسوول روابط عمومی و آموزش همگانی اداره آب و فاضلاب خوی گفت: چهار برگزیده مسابقه مجازی ملی کتابخوانی با عنوان "آب، زندگی است" معرفی شده که ۲ نفر از آنان از استان اصفهان و ۲ نفر دیگر از استان کرمانشاه هستند.

مجید خلخالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه با همکاری و مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان خوی و به صورت ملی برگزار شد و با رای هیات داوران، فاطمه حبیبی جندانی و امیر حسین احمدی از اصفهان و ساناز یعقوبی و فاطمه واحدنی از کرمانشاه مقام  برتر را کسب کردند که جوایز آنان به صورت پستی ارسال می شود.

وی اضافه کرد: این مسابقه با معرفی کتاب "آب زندگی است" نوشته "کریس آکسیلد" و با ترجمه "نگار عجایبی" که توسط انتشارات "نردبان" منتشر شده، برگزار شد.

مسوول روابط عمومی و آموزش همگانی اداره آب و فاضلاب خوی بیان کرد: این مسابقه از طریق سایت کتابخانه های عمومی کشور و برنامه شاد اطلاع رسانی شده بود که  ۱۵۲ نفر از هفت استان درآن شرکت کرده بودند.

خلخالی اظهار داشت: این مسابقه باهدف آشنایی عموم مردم با اهمیت آب و گسترش فرهنگ صرفه جویی در آب برگزار شد.

به گزارش ایرنا، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه و صرفه جویی آب، جلوگیری از هدر رفت این مایه حیاتی و روش های درست استفاده، از اهداف و سیاست های دفتر آموزش همگانی و روابط عمومی آبفای خوی است.