تهران- ایرنا- تیم آذرباتری با خلق یک شگفتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، سپاهان را در رده نخست مسابقات نگه داشت.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ایران امروز با ۶ مسابقه به میزبانی تهران درحال برگزاری است. در مسابقات ظهر امروز، تیم‌های آذرباتری ارومیه و شهرداری ورامین حریفان خود را شکست دادند.

در سالن فدراسیون، آذرباتری با نتیجه سه بر ۲ مقابل هراز به پیروزی رسید. هراز که در پایان هفته گذشته صدرنشین مسابقات شده بود، در ست‌های اول و دوم به سختی و با امتیازات ۲۶ بر ۲۴  و ۲۹ بر ۲۷ حریف قعر جدولی خود را شکست داد اما سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۷ به سود شاگردان فرهاد نفرزاده رقم خورد تا آذرباتری پس از ۸ باخت پیاپی، به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

در ست پنجم این مسابقه اتفاق عجیبی رخ داد. در اوایل این ست، در یک صحنه داور امتیاز را به هراز داد. پس از درخواست بازبینی تصویر از سوی تیم آذرباتری، این امتیاز به این تیم داده شد. اعتراض هرازی‌ها چند دقیقه جریان بازی را متوقف کرد و در نهایت فرهاد شاهمیری داور بین‌المللی والیبال ایران که هیچ مسوولیتی در مسابقه نداشت، به داور اشاره کرد که دستور تکرار سرویس را بدهد و محمدرضا دروش‌کاویان داور مسابقه هم این کار را انجام داد.

شکست هزار باعث شد که سپاهان صدرنشین مسابقات باقی بماند. سپاهانی‌ها که صبح امروز بر شهداب یزد پیروز شده بودند، حالا با ۱۵ برد و ۴۴ امتیاز در رده نخست قرار دارند و هراز با ۱۵ برد و ۴۳ امتیاز و البته ۲ بازی بیشتر نسبت به هراز دوم است. آذرباتری هم با کسب دومین برد این فصل و ۶ امتیاز همچنان در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

در بازی همزمان، در خانه والیبال تهران شهرداری ورامین در سه ست پیاپی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ مقابل همنام قزوینی خود پیروز شد.

شهرداری ورامین با این نتیجه و کسب ۹ برد و ۲۸ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. شهرداری قزوین هم با ۵ برد و ۱۴ امتیاز یازدهم است.

برنامه و نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

خاتم اردکان ۱ - سپاهان ۳

شهداب یزد ۳ - شهرداری گنبد ۲

شهرداری قزوین صفر - شهرداری ورامین ۳

آذرباتری ارومیه ۳ - هراز آمل ۲

ساعت ۱۷، خانه والیبال، راه‌یاب ملل کردستان - شهرداری ارومیه

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون، فولاد سیرجان - سایپا تهران

تیم‌های پیکان و هورسان رامسر در این هفته استراحت دارند.